Justin Timberlake

Jag har nu fått träffa Etta och Lova som tillsammans har satt ihop Justin Timberlake akten! Båda två hade drömmar om att köra Timberlake på Live Night och nu är det bara en vecka kvar tills festivalen sätter igång! Jag träffar dom innan deras rep, vi bestämmer oss för att sätta oss på golvet utanför replokalen för att snacka lite om deras akt.

Hur kom ni på iden till er akt?
Etta:
Jag har alltid velat göra Justin Timberlake!
Lova: Jag med! Vi kom på detta på varsitt håll sen möttes vi på mitten.
Etta: Ja jag hörde att Lova skulle göra det så först tänkte jag ”fan” men sen kom jag på att det är ju bara att slå ihop. Det blir ju ännu roligare!

Hur går det för er just nu?
Etta:
Jo det går bra! Det är bara lite kaos med våra blåsnoter. Sedan är det lite smådetaljer som måste göras. Men allmänt låter det väldigt bra!
Lova: Verkligen

Vad har det största problemet hittills varit?
Etta:
Att få tid till rep när vi är såpass många, vi är ändå tolv personer plus blåsare. Det finns inga tider utöver tisdagarna som fungerar för alla. Sen ibland dyker inte folk upp på extrarepen eller visar det sig att folk inte kan. Det är svårt!

Hur går det när ni repar?
Lova:
Nejmen alltså vi är asbra på att repa måste jag ändå säga! Det går väldigt effektivt och folk kan sitt! Alla är alltid förberedda.
Etta: Alla kan sina grejer och vet vad de ska göra. Jag tycker det går skit bra på repen!

Hur känns det med scenen ni är på?
Båda två:
Feett!!!
Lova: Det fanns inget annat alternativ än Stora Diesel haha
Etta: Det kommer bli as kul! Vi kommer bjuda på en fet show

Vad skulle ni göra om de hade satt er på Lilla Diesel?
Lova:
Då skulle vi ställa in! haha
Etta: Det skulle va svårt för vi har så mycket dansgrejer och många personer. Det är verkligen en show!

Men varför ska man se just eran akt?
Lova:
För att det kommer bli de fetaste någonsin!
Etta: Vi skulle ju ha avslutat allting men dom la till en akt efter oss. Men det gör ingenting för alla vet att det egentligen var vi haha. Jag tror att det kommer bli en fet avslutning på hela Live Night!
Lova: Kanske en suprise på slutet, vem vet?
Etta: Vem vill inte lyssna på Justin Timberlake?

Vi tackar Etta Zelmani, Lova Sönnerbo och akten Justin Timberlake!

Kommentera

